Principala | Harta site | Relatii
Management soft
user :
parola :
www.500words.md, succesul afacerii Dvs.
www.trans-electro.ru, tehnologii IGBT

Procedura de implementare a sistemului ÔÇ×VITALÔÇŁ

     V─â oferim mijloace moderne de automatizare a evidentei ┼či gestiunii businessului ├«ntreprinderii (companiei). Avem certitudinea ca softul nostru numit sistem informa┼úional ÔÇťVITALÔÇŁ ┼či deservirea lui calificat─â va creste considerabil performantele ┼či randamentul activit─â┼úii companiei Dumneavoastr─â.
     ├ÄT┼× ÔÇťInformbusinessÔÇŁa elaborat un sistem eficient de lucru cu clien┼úii, care permite solu┼úionarea rapid─â a problemelor de orice grad de complexitate. Schema de lucru cuprinde urm─âtoarele etape:
  • achizi┼úionarea produsului;
  • instalarea produsului ┼či instruirea personalului;
  • serviciile post-v├ónzare de implementare ┼či adaptare a programului;
Achizi┼úionarea softului ÔÇťVITALÔÇŁ

     Etapa de achizi┼úionare presupune demonstrarea sistemului ÔÇťVITALÔÇŁ ┼či alegerea configura┼úiei produsului. Pentru ├«nceput speciali┼čtii no┼čtri vor identifica configura┼úia cea mai potrivit─â a produsului pentru Dumneavoastr─â ┼či ├«n baza lui vor prezenta op┼úiunile ┼či schemele posibile de solu┼úionare a problemelor Dumneavoastr─â legate de organizarea evidentei. (Lista produselor, versiunile ┼či combina┼úiile posibile, precum ┼či serviciile oferite le pute┼úi vizualiza in lista de pre┼úuri).
     ├ÄT┼× ÔÇťInformbusinessÔÇŁ va ofer─â o perioad─â de utilizare a programului cu asisten┼ú─â gratuita pentru a lua cuno┼čtin┼ú─â despre posibilit─â┼úile func┼úionale ale acestuia, dup─â care ve┼úi putea opta pentru reconfigurarea sau adaptarea lui la cerin┼úele Dumneavoastr─â.
     In cazul in care programul nu corespunde tutor cerin┼úelor Dumneavoastr─â de evidenta ┼či gestionare, programul poate fi modificat ├«n vederea adapt─ârii lui la acestea.
     Procur├ónd produsul nostru ÔÇô ÔÇ×VITALÔÇŁ, Dumneavoastr─â vi se ofer─â posibilitatea de a primi asistenta direct─â, la telefon sau prin posta electronica.
Instalarea sistemului

     ├Änainte de a trece la instalarea programului speciali┼čtii no┼čtri se vor asigura, c─â re┼úeaua, sistemul de operare ┼či calculatoarele Dumneavoastr─â corespund cerin┼úelor de sistem. In cazul ├«n care acesta nu corespunde anumitor cerin┼úe vom oferi asisten┼úa necesar─â pentru procurarea ┼či setarea utilajului ┼či softului necesar. Instalarea programului se efectueaz─â la cererea clientului, ├ÄT┼× ÔÇťInformbusinessÔÇŁ, oferindu-v─â o serie de servicii de implementare a programului ┼či accesoriilor de lucru (setarea parametrilor re┼úelei de calcul, imprimantei s. a.). Dup─â instalarea sistemului ÔÇ×VITALÔÇŁ ┼či configurarea lui se face instruirea utilizatorilor Dumneavoastr─â.

Serviciile post-vânzare

     Dup─â instalarea programului la cererea clientului ├ÄT┼× ÔÇťInformbusinessÔÇŁ va ofer─â o serie de servicii de extindere a programului ┼či accesoriilor de lucru pentru l─ârgirea num─ârului de sta┼úii de lucru, dup─â procurarea programului, se achizi┼úioneaz─â licen┼úe suplimentare, costul c─ârora este prezentat ├«n lista de pre┼úuri. Programul achizi┼úionat reprezint─â o solu┼úie tipic─â, standard. In cazul in care solu┼úia pentru care a┼úi optat necesit─â anumite modific─âri sau complet─âri specifice afacerii Dumneavoastr─â, va propunem urm─âtoarele variante de colaborare:
  • Contractul de asistenta;
  • Deservirea la comanda;
Contractul de asistenţă

     Contractul de asistenta consta in oferirea de servicii de consulta┼úii, modificare ┼či deservire a programului ┼či a sistemelor soft ┼či hard in baza unui abonament lunar. Servicii oferite in cadrul contractului de asistenta
  • Actualizarea versiunilor programului ┼či a platformei;
  • Consultan┼ú─â privind metodologia de lucru in sistemul ÔÇťVITALÔÇŁ;
  • ├Ämbun─ât─â┼úirea formelor ┼či rapoartelor tipizate oferite in pachetul de baza;
  • Efectuarea permanenta ┼či sistematica a lucr─ârilor de profilaxie: arhivarea ┼či verificarea integrit─â┼úii bazei de date, verificarea drepturilor de acces, etc;
     Timpul de lucru la sediul utilizatorului este de 2 ore. Modificarea aplica┼úiei conform specificului de lucru al clientului se face ad─âug─âtor la cererea utilizatorului contra unui cost suplimentar.
Costul abonamentului

     Costul abonamentului este de 50 Euro pentru versiunea standard, urm├ónd ca pentru fiecare licen┼úa suplimentara costul sa fie de 50 % din costul contractului pentru pachetul de baza. Pentru solu┼úiile individuale se aplica preturi in func┼úie de complexitatea acesteia.
     Pentru deservirea sistemelor cu mai mult de cinci licen┼úe se acorda reduceri considerabile.

Service la comand─â

     Deservirea la comand─â permite ajustarea interactiva a solu┼úiei ├«n procesul de implementare; produc─âtorul este ÔÇťapropiatÔÇŁ de client, ceea ce permite solu┼úionarea operativa a chestiunilor de complexitate medie; permite redistribuirea prioritarilor in procesul de implementare; aplic─â metoda "step by step" de stabilire a problemei ┼či elaborare a sistemului ce permite clientului definirea exact─â a cerin┼úelor ce puteau fi omise la etapa ini┼úiala.
     Cererea de asisten┼ú─â la comanda se poate face foarte u┼čor la telefonul nostru de contact. Pentru aceasta trebuie doar sa suna┼úi la (373 22) 227 534 ┼či se va descrie succint con┼úinutul problemei. Durata ┼či costul implement─ârii ├«n acest caz este dificil de definit cu precizie, de aceea trebuie de dus eviden┼úa acestor servicii ┼či de negociat costul lor.

Modalitatea de interacţiune

     Cea mai mare parte a timpului de colaborare cu noi Dumneavoastr─â ve┼úi comunica cu speciali┼čtii din sec┼úia de implementare a companiei noastre. Toate ├«ntreb─ârile, sesiz─ârile ┼či sugestiile Dumneavoastr─â legate de implementarea sistemului ÔÇťVITALÔÇŁ vor fi fixate pe h├órtie ┼či autentificate de semn─âtura Dumneavoastr─â. Va rugam sa fi┼úi aten┼úi ┼či sa insista┼úi asupra ├«nregistr─ârii c├ót mai exacte a problemelor.

Informaţii suplimentare

     Programul nostru de lucru este de luni pana vineri de la 9.00 pana la 18.00 cu pauza de masa de la 12.00 pana la 14.00. Consulta┼úii pute┼úi primi la telefonul (373 22) 227 534 sau prin posta electronica la adresa it@informbusiness.md
     Tot prin Internet pot fi primite documente, materiale metodice, ghiduri ┼či fi┼čiere de actualizare. Viteza de reac┼úie la sesiz─ârile Dumneavoastr─â f─âcute pe aceasta cale va fi mult mai mare dec├ót la cele f─âcute pe calea obi┼čnuita.
     Adresele noastre de posta electronica sunt: it@informbusiness.md - linia de consultan┼ú─â.